زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 7:45 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 239
نویسنده پیام
mahmoud24 آفلاین


ارسال‌ها : 11
عضویت: 30 /5 /1391
سن: 14


سخنان يك استوره
سایت گل- الساندرو دل پیرو، مهاجم اسطوره ای یوونتوس، با انتشار یادداشتی در سایت اختصاصی این باشگاه، از همه هواداران یوونتوس تشکر کرد.

این مهاجم باتجربه که در دیدار این هفته یوونتوس مقابل آتالانتا، آخرین بازی اش در رقابت های سری آ با پیراهن یووه انجام داد، از هواداران تیمش به خاطر حمایت های شان در طول 19 سال حضور در این باشگاه تشکر کرد.

در این نامه آمده است:

بهتر از این ممکن نبود...

بهتر از 8 قهرمانی در سری آ، بهتر از صعود از سری بی، بهتر از قهرمانی کوپا ایتالیا (که امیدوارم دومین آن هم به دست بیاید)، بهتر از چهار قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا، بهتر از قهرمانی در چمپینزلیگ، بهتر از قهرمانی در سوپرکاپ اروپا، بهتر از بردن جام بین قاره ا، بهتر از گلزنی مقابل فیورنتینا، بهتر از گلزنی به سبک دل پیرو، بهتر از گلزنی در توکیو، بهتر از اشک های من، بهتر از گل به باری، بهتر از گل با ضربه پشت پا در دربی، بهتر از پاس گل به داوید ترزگه، بهتر از گل شماره 187، بهتر از گل به آلمان، بهتر از فینال برلین، بهتر از آقای گلی در سری بی، بهتر از آقای گلی در سری آ، بهتر از زدن 289 گل، بهتر از گلزنی مقابل آتلانتا، بهتر از هر رکوردی، بهتر از پیراهن شماره 10، بهتر از بازوبند کاپیتانی....

هیچ چیزی نیست جز همه آن چیزهایی که شما در این 19 سال به من دادید.

من از لبخند شما، فریادهای تان، گریه های تان، آواز خواندتان خوشحال می شوم. هیچ رنگی به اندازه مشکی و سفید برای من درخشان نخواهد بو.د. شما رویای من را به واقعیت تبدیل کردید. بیش از هر چیز دیگری، امروز تنها می خواهم به شما بگویم، متشکرم.

همیشه در کنار شما...الساندرو."

دل پیرو آخرین بازی رسمی اش برای یوونتوس را یکشنبه آینده مقابل ناپولی در فینال کوپا ایتالیا انجام خواهد داد.

دوشنبه 30 مرداد 1391 - 02:28
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | سخنان يك استوره | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS