زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 8:11 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 370
نویسنده پیام
mahmoud24 آفلاین


ارسال‌ها : 11
عضویت: 30 /5 /1391
سن: 14


پيروزي چلسي و منچسترسيتي در هفته نخست ليگ جزيره
پيروزي چلسي و منچسترسيتي در هفته نخست ليگ جزيره
» سرویس: ورزشي - جهان ورزش
کد خبر: 91053017823
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۵
Agero.jpg

قهرمانان ليگ برتر و ليگ قهرمانان اروپا فصل تازه رقابت‌هاي فوتبال باشگاهي در انگليس را با برد آغاز كردند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، چلسي در خانه ويگان به راحتي پيروزي را از آن خود كرد ولي منچسترسيتي در نبرد خانگي برابر ساوتهمپتون كار آساني نداشت و براي رسيدن به گل پيروزي بايد تا دقيقه 80 صبر مي‌كرد.

"ادين هازارد" تازه وارد در بازي ويگان – چلسي همه‌كاره آبي‌هاي لندن بود. در نخستين بازي عصر يكشنبه ليگ برتر برتري 2 بر صفر براي "روبرتو دي‌ماتئو" و مردانش به ثبت رسيد. هازارد بلژيكي كه از ليل به لندن رفته است، در هر 2 گل تيم جديدش نقش اساسي داشت. درست 2 دقيقه از به صدا در آمدن سوت آغاز بازي مي‌گذشت كه پاس زيباي اين بازيكن به ايوانوويچ مدافع رسيد و او هم زننده نخستين گل فصل تيمش بود. هنوز 5 دقيقه از اين گل نگذشته بود كه ايوان راميس، سنگربان ويگان خريد به نظر ارزشمند چلسي را در محوطه جريمه سرنگون كرد تا فرانك لمپارد هديه هازارد را در دقيقه 7 به گل دوم تيمش بدل كند. در ادامه عطش گلزني قهرمانان ليگ قهرمانان اروپا فرو نشست ولي ويگان نتوانست از عقب‌نشيني مهمان بهره‌اي ببرد.

قهرمان ليگ برتر در هفته نخست فصل تازه اين رقابت‌ها از شكست خانگي پيروزي ساخت. منچسترسيتي كه فصل پيش از 19 بازي خانگي 18 برد و تنها يك تساوي را به ثبت رسانده بود براي پيروزي برابر ساوتهمپتون در هفته نخست فصل 2013 – 2012 كار دشواري داشت و تا آستانه شكست نيز پيش رفت.

روبرتو مانچيني در اين بازي براي گلزني به زوج تمام آرژانتيني توس – آگرو اميد بست ولي زماني كه داماد ديگو مارادونا به دليل آسيب‌ديدگي از زمين بازي خارج شد، اين تركيب به هم ريخت. آگرو هم با نوشتن اين جمله كه "معاينه‌ها نشان دادند، آسيبم جدي نيست ولي ضربه به زانويم شديد بود." در صفحه توييتر خود نگراني سران و هواداران سيتي را از بين برد. ادين ژكو هم در برد سه بر دوي تيمش نقش داشت. گل نخست بازي 40 دقيقه زمان برد. كارلوس توس هم زننده آن بود.

نايجل ادكينز، مردانش را در نيمه دوم با روحيه‌اي مناسب به زمين فرستاد تا جايي كه با گل‌هاي دقايق 55 لامبرت و استيون ديويس تعويضي (68) بازي به نفع مهمان برگشت. هر چند اين برتري تنها 4 دقيقه دوام داشت. يحيي توره، ژكو را در موقعيت گلزني قرار داد و بازي در دقيقه 72 به تساوي كشيده شد. 8 دقيقه بعد سمير نصري گل سوم و سه امتيازي "همشهري"ها را به ثمر رساند تا همه چيز آن طور رقم بخورد كه از ابتدا پيش‌بيني مي‌شد.

اورتون در آخرين بازي هفته پذيراي منچستريونايتد خواهد بود. در بازي عصر دوشنبه همه نگاه‌ها به "روبين فابين پرسي"، مرد 30 ميليون دلاري هلندي يونايتدها دوخته خواهد شد؛ نخستين بازيكن در تاريخ ليگ برتر كه از آرسنال به منچستريونايتد پيوسته است. سر آلكس فرگوسن وين روني، ولبك و هرناندس را هم براي گلزني در اختيار دارد و براي تغذيه آنها مي‌تواند به خريد ژاپني‌اش از دورتموند، شين‌جي كاگاوا اعتماد كند.

نگاهي به نتايج

شنبه

آرسنال صفر – ساندرلند صفر

فولام 5 – نورويچ سيتي صفر

كوئينزپارك رنجرز صفر – سوآنسي 5

ردينگ يك – استوك سيتي‌يك

وست بروم‌ويچ 3 – ليورپول صفر

وستهام يك – آستون‌ويلا صفر

نيوكاسل 2 – تاتنهام يك

يكشنبه

ويگان صفر – چلسي 2

منچسترسيتي 3 – ساوتهمپتون 2

دوشنبه

اورتون – منچستر‌يونايتد

چهارشنبه ( از هفته سوم ليگ برتر)

چلسي – ردينگ

چهارشنبه 01 شهریور 1391 - 11:19
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
baban آفلاین



ارسال‌ها : 3
عضویت: 25 /4 /1398


پاسخ : 1 RE پيروزي چلسي و منچسترسيتي در هفته نخست ليگ جزيره
سرهنگ سید موسی حسینی بعدازظهر امروز در همایش پلیس و اصناف شهرستان شاهرود اظهار داشت: تقویت اطلاعات حقوقی و حفاظتی در فضای کسب‌وکار یکی از مهم‌ترین گام‌های مؤثر در راستای کاهش وقوع سرقت در محیط بازار است.

وی با بیان اینکه همکاری بین نیروی انتظامی و اصناف و بازاریان یکی از موارد ضروری برای کاهش وقوع جرم در جامعه است تأکید کرد: نصب دوربین‌های مداربسته در محل بازارهای شاهرود افزایش می‌یابد چراکه این مهم در دستگیری سارقان نقش ویژه‌ای ایفا می‌کند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان سمنان با اشاره به اینکه قانون مداری یکی از مهم‌ترین اولویت‌های نیروی انتظامی است خاطرنشان کرد: بازاریان یکی از اقشار مؤثر درصحنه‌های ملی، انقلابی و اجتماعی کشور هستند و باید برای تأمین امنیت پایدار در این قشر اقدامی اساسی انجام شود.

وی اقتدار در سایه مردم و قانون مداری را یکی از سیاست‌های مهم نیروی انتظامی دانست و یادآور شد: جذب مشارکت عموم مردم به ارتقا سطح امنیت اصناف و اماکن عمومی جامعه در دستور کار ناجا قرار دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی در این همایش ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی ضامن امنیت و آرامش مردم است و باید نسبت به تقویت این نهاد در جامعه اقدامی اساسی انجام داد.

وی با بیان اینکه عدم وجود امنیت مانع از فعالیت کسبه و بازاریان می‌شود تصریح کرد: مشارکت مردم در تأمین امنیت جامعه به‌عنوان یک عنصر اصلی در پیشبرد این اهداف مؤثر است و مردم نیز باید در این خصوص احساس مسئولیت کنند.

امینی با اشاره به نقش ویژه اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: حمایت از این قشر و ایجاد امنیت لازم برای فعالیت مستمر آنان در تمام ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه اثرگذار است.

امضای کاربر : دوربین مداربسته
سه شنبه 25 تیر 1398 - 16:56
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | پيروزي چلسي و منچسترسيتي در هفته نخست ليگ جزيره | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS